Wat klanten zeggen

HR | re-integratie | inzetbaarheid | training&coaching
31 augustus 2015, Caroline Verdonk was een klant van Linet Warburg:

caroline verdonk Als coach is het fijn om zelf ook af en toe gecoacht te worden. Hiervoor wend ik me graag tot Linet. Ze neemt de tijd om een situatie helder te krijgen en stelt precies die vragen die me duidelijk maken hoe ik me in die situatie wil opstellen.
Linet is daarin heel direct, met een groot gevoel voor humor. Ze zegt niet wat je wilt horen, maar wat je moet horen. Met respect en vooral vanuit een grote betrokkenheid.
Met haar aanpak zet ze me in mijn kracht. Nee, zet ik mezelf in mijn kracht. En juist dat is weer háár kracht.

S.A. Schipper/Gids bij Waterlijn
Collega en cursist tijdens de training Klantvriendelijkheid 10 maart2015:

Deze training bleek een schot in de roos, een regelrechte voltreffer.
Alle aspecten van klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en bewuste collegiale samenwerking kwamen aan bod. Oprecht dank voor zoveel meerwaarde bij de start van ons nieuwe vaar- en treinseizoen. Geweldig !

V.v.B Schipper/Gids bij Waterlijn
Collega en cursist tijdens de training Klantvriendelijkheid 2 maart2015:

Bij binnenkomst kreeg iedereen een hand, een warm welkom, het zette de toon voor de training. Bijzonder vond ik afwisseling in de verschillende werkvormen zoals de filmpjes, interviews met directeur/hrm van ‘n klein en groot bedrijf, de dialogen daarna; kortom veel zorg aan besteed. Een leuke, leerzame dag, dank Linet

H.G. Schipper/Gids bij Waterlijn
Collega en cursist tijdens de training Klantvriendelijkheid 16 maart2015:

Geestig die gekozen werkvorm van praktijkfilmpjes die ons uitnodigde, en royaal stof bood voor gedachtenwisseling. De vertaling naar waarden binnen de organisatie, wat jij het DNA van de organisatie noemde, sprak me ook erg aan.

L. de W. Schipper/Gids bij Waterlijn
Collega en cursist tijdens de training Klantvriendelijkheid 31 maart2015:

Verrassend: onze gebruikelijke ruimte was door een vrouwelijke touch omgetoverd tot een inspirerende leerruimte en rollenspellen waren gelukkig niet opgenomen in het programma. Er was een keuze gemaakt voor een heel andere, en absoluut collega-vriendelijke aanpak. Chapeau Linet, goed gedaan en dankjewel.

Annet Visscher-Mol
Clustermanager at Omega Groep:

Annet-Visscher Ik heb Linet ervaren als een betrokken en bevlogen coach die heeft bewezen goed vanuit cliëntenperspectief te kunnen werken. Ze is vriendelijk, gaat uit van talent en kwaliteit en ondersteunt mensen op professionele wijze. Door mee te bewegen waar nodig en te confronteren op de juiste momenten ondersteunt zij de ontwikkeling van mensen. Ze weet mensen te raken en te inspireren en is bovendien een prettige persoonlijkheid.
8 juni 2011, Annet Visscher-Mol werkte direct samen met Linet Warburg bij Atelier voor LevensKunst en Waardevol Werken

Golfbaan Naarderbos
Procesbegeleiding op individueel-, groeps- en organisatieniveau,
coach en trainer Annelies van Eekeren:

 Linet heeft mij als examinator tijdens mijn GVB examen prima begeleid met het gebruik van haar coachkwaliteiten. Golf is een sport van concentratie en ontspanning tegelijkertijd, de techniek lijkt pas te werken als je deze twee elementen toepast. Dan is goede begeleiding erg belangrijk, een examen blijft een examen, al word je 80! Je spreekt uiteraard ook je zelf toe maar uitgesproken vertrouwen van een ander helpt zeer! Dus dank Linet, net wat ik nodig had om mijn examen te halen, heb je geboden een ontspannen sfeer, bemoedigende woorden en relativering, erg prettig!
22 augustus 2011, Annelies van Eekeren was een klant van Linet Warburg
Jos Minneboo
accountmanager manager at Atradius:
“Linet ik denk dat ik je  zowel als examinator en als coach aanbeveel. Waarom? Omdat  ik je de tijd tijdens het praktijk examen heb mogen mee maken, namelijk je liefde voor de golfsport en je liefde voor de mens. Wat je bij mij heb gedaan is het stress gevoel (examen) laten veranderen in een geloof in mezelf waardoor het een hele leuke ochtend werd ondanks het examen etc etc. Daarnaast ( door hoe jij over de sport praat) voor mij de bevestiging dat golf goed voor mij is zowel geestelijk als lichamelijk.
3 augustus 2011, Jos Minneboo was een klant van Linet Warburg

Pauline Dougle
senior adviseur duurzaamheid at Gertrude Advies:
In een cursus voor ondernemers waren Linet en ik beiden cursisten. Linet sprong er in de groep uit door haar ruime ervaring als succesvol ondernemer en coach, en door haar levenservaring, levenslust en lef! Zij straalt uit, dat zij professioneel heel goed is, en tegelijk is ze heel aardig en benaderbaar. Met veel creativiteit, durf en gevoel voor humor ontplooit zij nieuwe activiteiten. Zo zet zij de combinatie van haar werkervaring en levenservaring in om haar cliënten te helpen – ondanks alles – het leven te vieren! Wat dat betreft is zij zelf een lichtend voorbeeld.

13 mei 2011, Pauline Dougle studeerde met Linet bij “Bewust ondernemen”.

Lia Versteegh
Docente taalcursus Engels, Duits, Nederlands I liaversteegh@gmail.com:

Linet is a warm personality, with a great radiance. She is a good observer and listener
19 maart 2011, Lia Versteegh studeerde met Linet bij “Levenskunst-Coach”

 

Isabelle Peper
Thinkspirator offers insight and your possibilities to
move forward and excel in your own specific way. Board of Sense:

bijzonder en prettig gesprek gehad met Linet. De rust die ik daarna voelde, was echt een kadootje! Bijzondere dame.
20 september 2011, Isabelle Peper werkte bij een ander bedrijf tijdens de samenwerking met Linet Warburg bij
LIWA Organisatie-advies & Personal Coaching                                                                                                      4

 

Tom van Oostrum
Directeur/Eigenaar Consultant bij Centerfort:

Ik heb Linet voor het eerst leren kennen, 15 jaar geleden, toen ik op zoek was naar een nieuwe uitdaging. Ik had met haar een oriënterend gesprek over de activiteiten van een Outplacement- Loopbaanadviesbureau.
Ik heb haar leren kennen als een warm, deskundig en betrokken persoon.
Ik kwam haar recentelijk weer tegen tijdens een Open Coffee in Almere.
Klikte direct.
3 maart 2011, Tom van Oostrum werkte bij een ander bedrijf tijdens de samenwerking met Linet Warburg bij KLM

Linet werkte ook voor o.a:
KLM, Dupont, E-Pay, Matchpoint, Vrouw & Werk, Arbeidsvoorziening Midden NL